- Thomas står klar med slibemaskinerne, til at servicere dine
og
på dagen.
Ventetiden kan du jo bruge på at købe et godt stykke kød/steg så du rigtigt kan få glæde af dine ny slebet knive samt at forkæle ganen/maven. Bliver der for meget kø, modtager du en sms når dine knive/sakse er klar til afhentning.
- Husk at pakke dine knive og sakse forsvarligt ind så hverken du eller andre kommer til skade

Du kan læse mere i linket:
https://holms-knivservice.dk/hvordan-transportere-jeg…/
- Har du ikke mulighed for at komme på dagen kan du indlevere i butikken med navn, tlf. og mail. Betaling via mobilepay og afhent i butikken igen.
- Udover slibningen er der også salg af nye knive kig for og se dem, eller besøg knivbutikken via linket:
priser på slibning:
65.-/stk. 5 stk. for 300.- 10 stk. for 550.-
100.-/stk.
- Vi er også leverings dygtige i gavekort:
https://holms-knivservice.dk/vare/gavekort/ - For yderligere priser se linket:


https://holms-knivservice.dk/
Vi ses![]()
Mvh.Thomas HolmSkærsliber & Ejer
Dage Timer Minutter Sekunder